3 فرضی که هرگز نباید هنگام خرید جعبه Conex برای فروش بیان کنید
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

جعبه های Conex مدتهاست که محل ذخیره و حمل و نقل انتخابی مشاغل صادراتی و حمل و نقل کالا است. آنها همچنین یک ماده پایه مناسب برای انواع مختلف سازه هستند. تعجبی ندارد که بسیاری در نظر دارند از جعبه های Conex برای پروژه های خود استفاده کنند. اگر قصد دارید جعبه Conex خود را برای فروش به زودی خریداری کنید ، در اینجا برخی از فرضیاتی که شما نباید هرگز هنگام انتخاب واحد بیان کنید ، آورده شده است.


با فرض اینکه هر نوع جعبه Conex متناسب با پروژه شما باشد
کافی نیست که شما می دانید جعبه های Conex انواع مختلفی دارند. همچنین باید بدانید که هر نوع مکانیسم باز و بسته شدن منحصر به فردی دارد. مهم نیست که شما چگونه می خواهید کانتینر حمل و نقل را دوباره در آن قرار دهید ، این ویژگی می تواند بر روی کار مورد نیاز تأثیر بگذارد. این امر همچنین بر نحوه استفاده از جعبه برای ذخیره و صادرات کالا تأثیر می گذارد. یک نوع جعبه Conex پیدا کنید که بتوانید به راحتی کار کنید یا متناسب با هدف مورد نظر تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بیشتر دیواره های جانبی را از بین ببرید ، به راحتی یک ظرف سمت باز بخرید تا بتوانید از کار سخت برش دیوار جلوگیری کنید ، زیرا فقط می توانید درب را بردارید.

منبع: https://www.aryabaron.com/

با فرض خالی بودن جعبه Conex
اگر می خواهید یک جعبه دست دوم Conex بخرید ، ابتدا ابتدا با دقت داخل آن را بررسی کنید. در بعضی از جعبه های Conex استفاده شده ، هنوز محتوای آن باقی مانده از سفر قبلی است. به غیر از محصولات اضافی که در ظرف تمیز نشده اند ، ممکن است عایق ها ، کف و سایر وسایل را نیز سالم نگه دارید. اگر در نهایت یکی از این ظروف را بخرید ، باز هم باید هزینه های خود را برای از بین بردن و تمیز کردن هزینه کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که داخل جعبه ای که قصد خرید آن را دارید قبل از اینکه آن را برای حمل بار روی کامیون بارگذاری کنند ، واقعا خالی است.

با فرض تحویل کانتینر به شما
در حالی که تأمین کنندگان معتبر در هوستون ، مانند خدمات مدیریت تجهیزات ، وسایل نقلیه مورد نیاز برای حمل جعبه Conex را که خریداری کرده اید به خانه خود دارند ، دیگران این کار را نمی کنند. آخرین چیزی که شما نیاز دارید جعبه Conex تازه خریداری شده است که در نهایت خودتان آن را بیرون می کشید. و فقط یدک کشی نیست که باید نگران آن باشید. تخلیه کانتینر و انتقال آن به فضای مورد نظر در ملک شما نیز ممکن است چالش برانگیز باشد. در حالی که ، اگر جعبه را از یک تأمین کننده مطمئن خریداری کنید ، تنها نگرانی شما این است که پس از تحویل آن را روی املاک خود تنظیم کنید.

اینها متداولترین اشتباهاتی است که مصرف کنندگان هنگام خرید جعبه های Conex مرتکب می شوند. به شما کمک می کند قبل از خرید در واحدها ، ابتدا تحقیق کنید تا مطمئن شوید که واحد موردنظر را درست انتخاب کرده اید. مراجعه به یک تامین کننده مطمئن باید اولین قدم در فرآیند خرید باشد.

هنگام خرید جعبه Conex برای فروش چه انتظاری می توان داشت
اکنون که دانستید هنگام خرید جعبه Conex هرگز نباید چه چیزی را تصور کنید ، وقت آن است که دقیقاً همان چیزی را که می توانید هنگام خرید یک جعبه انتظار داشته باشید ، مرور کنید. باورهای غلط زیادی در مورد جعبه های Conex وجود دارد ، و گرچه برخی از آنها ممکن است ریشه در یک حقیقت منصفانه داشته باشد ، اما برخی دیگر به سادگی محصول حدس و گمان ها هستند.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: